воскресенье, 17 мая 2015 г.

Модуль 4. Рефлексія

Сьогодні я познайомилася з поняттям "формуючого оцінювання", а також з видами оцінювання, а саме: вхідне. попереднє оцінювання, поточне оцінювання, підсумкове оцінювання. Використання різних видів оцінювання дає нам можливість зрозуміти, на скільки якісним є  розуміння учнями ключових понять навчального матеріалу та рівня сформованості в них відповідних навичок. Головною метою формування оцінювання є досягнення таких цілей : визначення навчальних потреб учнів, спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співпраці, відслідковування прогресу в навчанні учнів , перевірка розуміння учнями особливостей власного мислення та спонукання їх до самопізнання, перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок.


Комментариев нет:

Отправить комментарий