Сьогодні я
познайомилася з поняттям "формуючого
оцінювання", а також з
видами оцінювання, а саме: вхідне.
попереднє оцінювання, поточне оцінювання,
підсумкове оцінювання. Використання різних видів оцінювання дає нам можливість зрозуміти, на скільки якісним є розуміння учнями
ключових понять навчального матеріалу
та рівня сформованості в них відповідних
навичок. Головною метою формування
оцінювання є досягнення таких цілей :
визначення навчальних потреб учнів,
спонукання учнів до самоспрямування у
навчанні та співпраці, відслідковування
прогресу в навчанні учнів , перевірка
розуміння учнями особливостей власного
мислення та спонукання їх до самопізнання,
перевірка рівня здобутих учнями знань
та отриманих навичок.
Комментариев нет:
Отправить комментарий